ویژگی های دکل منوپل دوربین مدار بسته
برای من
خبری

منوی اصلی

به وبلاگ من خوش آمدید

لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای من و آدرس ahmadi123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشیو مطالب
خرداد 1402 دی 1400 مرداد 1399 تير 1395 خرداد 1395
نویسندگان
لینک های روزانه
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





امکانات جانبی
ویژگی های دکل منوپل دوربین مدار بسته
ن : امیر عباس ت : سه شنبه 28 مرداد 1399 ز : 16:47 | +

دکل منوپل دوربین مداربسته را می توان یکی از پرکاربردترین انواع دکل ها دانست که دکل منوپل دوربین مداربسته را می توانید به صورت سفارشی نیز خریداری نمایید

آشنایی با دکل منوپل دوربین مداربسته

دکل منوپل دوربین مداربسته را می توان یکی از بهترین انواع دکل ها دانست که این دکل به دلیل اشغال مکان کم بسیار مورد توجه قرار گرفته است. دکل های دوربین مداربسته قابل ساخت در ابعاد مورد نظر شما خواهند بود و به همین دلیل در مراکز مختلفی می توانید از آن استفاده نمایید. در ادامه به بررسی دقیق این دکل پرداخته ایم:

تصویر 1
دکل منوپل دوربین مداربسته

دکل منوپل دوربین مداربسته را می توان یکی از پرکاربردترین انواع دکل ها دانست که این دکل ها یک پایه هستند و کاربردهای بسیاری نیز دارند. این دکل ها را می توان در انواع مختلفی مشاهده کرد و امکان استفاده از آن در مراکز مختلف وجود خواهد داشت. دکل دوربین مداربسته به دلیل اینکه از یک پایه تشکیل شده است دید گسترده ای برای دوربین ها داشته و به همین دلیل می توان بر روی آن چندین دوربین نصب نمود و به همین دلیل بسیار از جنبه امنیتی حائز اهمیت خواهد بود. دکل منوپل دوربین به دلیل اینکه فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و معمولا در تمامی شهرها شاهد وجود این دکل ها در سطح شهر خواهید بود. دکل های منوپل دوربین مداربسته متناسب با شرایط جوی مختلف ساخته شده اند و به همین دلیل امکان استفاده در انواع شهرهای مختلف وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید که موارد مختلفی در انتخاب دکل دوربین مداربسته حائز اهمیت خواهد بود و لایه بیرونی دکل از جنس گالوانیزه است و به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی را از آن شاهد خواهیم بود.

تصویر 2
انواع دکل منوپل دوربین مداربسته

دکل منوپل دوربین مداربسته را می توان از جنبه های مختلف به انواع متفاوت دسته بندی نمود. توجه داشته باشید که دکل های دوربین مداربسته امکان ساخت در اندازه مورد نظر شما را خواهد داشت و می توانید ارتفاع دکل را خود تعیین نمایید. لازم به ذکر است که دکل منوپل دوربین مداربسته از نظر قاعده نیز می تواند متغیر باشد و به همین دلیل می توانید متناسب با خواسته خود نسبت به انتخاب دکل اقدام نمایید. توجه داشته باشید که دکل های با قاعده بزرگتر برای مصارفی عرضه شده اند که وزن بیشتری بر روی دکل خواهد بود و به همین دلیل این نوع دکل ها در برابر وزش باد نیز بسیار مقاوم خواهند بود. اصلی ترین موردی که سبب تفکیک دکل منوپل دوربین مداربسته به انواع مختلف شده است را می توان تعداد وجه های مختلف آن دانست چرا که این دکل ها به صورت چند وجهی عرضه شده اند و هر یک از آنها از نظر مقاومت با یکدیگر متفاوت خواهند بود. دکل های دوربین مداربسته معمولا در دو نوع 6 و 8 وجهی عرضه شده اند و دکل های 8 وجهی معمولا مقاومت بیشتری نیز خواهند داشت.

تصویر 3
جنس روکش دکل جهت نصب دوربین

یکی از مهمترین ویژگی های دکل منوپل دوربین مداربسته را می توان جنس آن دانست چرا که بی شک جنس این دکل باید به گونه ای باشد که امکان خم شدن آن وجود نداشته و بتواند در برابر عوامل فیزیکی مقاومت نماید. توجه داشته باشید که این دکل ها دارای روکشی از جنس دیگر هستند که معمولا این روکش کاملا گالوانیزه بوده و به هیچ وجه امکان زنگ زدن در آن وجود نخواهد داشت. شرایط آب و هوایی سبب انتخاب این روکش برای دکل شده است چرا که جنس گالوانیزه بسیار مقاوم بوده و به همین دلیل ماندگاری دکل را افزایش خواهد داد. برخی از این دکل ها دارای روکش های آلومینیومی هستند و این دکل ها در بخش هایی مورد استفاده قرار می گیرند که مقاومت حرف اصلی را نزند. در جاهایی که بارش باران زیاد است باید از دکل هایی استفاده کنید که دارای روکش آلومینیوم می باشد اما در مناطقی که باران کم می بارد نیازی به استفاده از دکل های گالوانیزه و هزینه بالا نخواهد بود.

تصویر 4
ویژگی های دکل منوپل دوربین مدار بسته

دکل منوپل دوربین مداربسته به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید و از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به اشغال فضای بسیار کم اشاره کرد چرا که تنها با یک اتصال ساده، به صفحه بر روی زمین متصل شده و هیچگونه جوش برای متصل کردن آن نیاز نخواهد بود. سیم مهار نیز برای نصب دکل مورد نیاز نخواهد بود، اما با این حال مقاومت آن بالا خواهد بود. دکل منوپل دوربین مداربسته قابل ساخت به صورت سفارشی نیز خواهد بود و به همین دلیل می توانید اقدام به سفارش محصول مورد نظر خود جهت ساخت نموده و دکل را متناسب با ویژگی های مورد نظر خود خریداری نمایید. توجه داشته باشید که دکل منوپل دوربین مداربسته را می توانید به سهولت نصب نمایید و نیازی به تخصص خاص نخواهد داشت و خود شما نیز می توانید به کمک یک نفر آن را نصب نمایید. متفاوت بودن قاعده دکل سبب شده که بتوانید دکل را متناسب با خواسته های خود انتخاب نمایید.

تصویر 5
مزیت های دکل های منوپل دوربین مداربسته

استفاده کردن از دکل منوپل دوربین مداربسته در مراکز متعددی رواج پیدا کرده است و اصلی ترین کاربرد آن را می توان به علائم شهری نسبت داد. بی شک در بسیاری از میدان ها شاهد وجود این دکل ها خواهید بود و در بخش بالایی دکل دوربین هایی برای کنترل عبور و مرور نصب می شوند. دکل های چراغ راهنمایی و رانندگی نیز از این جنس می باشند با این تفاوت که در بخش بالایی آنها شاهد بخش ال شکل هستیم. علاوه بر این موارد امکان استفاده از دکل به صورت شخصی نیز وجود خواهد داشت و می توانید از آن در باغات و منزل خود نیز برای مصارف مختلف استفاده نمایید. از جمله مزیت هایی که سبب انتخاب دکل منوپل شده نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

–         میزان قیمت این دکل با توجه به ویژگی های مطلوبی که دارد مناسب می باشد.

–         امکان تهیه و ساخت آن به صورت سفارشی و در ابعاد مورد نظر وجود خواهد داشت.

–         دکل در انواع اندازه قاعده های مختلف عرضه شده است و به همین دلیل قابل استفاده در مصارف مختلف خواهد بود.

–         نصب دکل بسیار ساده بوده و می توانید با کمترین میزان هزینه آن را نصب نمایید.

–         به دلیل ارتفاع بالای دکل دوربین ها اشراف کامل بر منطقه خواهند داشت.
قیمت دکل دوربین مدار بسته

قیمت یکی از مواردی است که همگان توجه ویژه ای به آن دارند و در رابطه با قیمت دکل منوپل دوربین مداربسته باید گفت: این محصول با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد قیمت مناسبی داشته و امکان خرید آن برای همگان وجود خواهد داشت. عوامل متعددی بر قیمت این دکل تاثیر خواهند گذاشت و از جمله این موارد می توان به ارتفاع و قاعده دکل اشاره کرد و بی شک با افزایش اندازه موارد ذکر شده شاهد افزایش قیمت دکل خواهیم بود. ضخامت ورق بکار رفته در تهیه دکل نیز می تواند بر قیمت آن تاثیر داشته باشد و به همین دلیل قبل از خرید باید تمامی مشخصات دکل را مورد بررسی قرار داده و سپس متناسب با قیمت، اقدام به خرید نمایید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.:: ::.


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به برای من مي باشد.